Monethof 17, Hoorn      06 2000 64 02

       0 items - 0,00

       0 items - 0,00

Vragen & Antwoorden

Vragen & Antwoorden

Wij proberen op onze website je zo duidelijk mogelijk te informeren. Indien je vraag/antwoord niet hieronder staat betekend dat wij je toch niet goed genoeg hebben kunnen informeren. In dat geval kan je 3 dingen doen.

Stap 1: stuur ons een mail via jan@jmfruitpakketten.nl
Stap 2: stel je vraag via het contactformulier
Stap 3: neem telefonisch contact met ons op. Tel 06 20 00 64 02

Abonnement

Wat is een flexibel abonnement?

Een flexibel abonnement is eigenlijk een contract waar je ten alle tijden onderuit kan. Dus er is geen opzegtermijn of andere verplichtingen.

Informeer ons a.u.b. minimaal 3 dagen voor de eerstvolgende levering. Dit in verband met onze inkoop en planning. Stuur een mail naar jan@jmfruitpakketten.nl en wij zorgen voor een goede verloop.

Wat kost een flexibel abonnement?

Een flexibel abonnement is afhankelijk van je bestelling. De goedkoopste abonnement is de Multi fruitbox van € 12,50. En dan kan je nog kiezen of je dit elke week wilt of om de week.

Abonnement (tijdelijk) stop zetten

Je wilt je abonnement stop zetten. Stuur ons een mail of bel ons en laat weten wanneer je de laatste box wilt ontvangen. Indien je kritiek hebt op onze werkwijze of over iets anders, laat het ons a.u.b. weten. Zo kunnen wij eventuele toekomstige problemen verhelpen.

Informeer ons a.u.b. minimaal 3 dagen voor de eerstvolgende levering. Dit in verband met onze inkoop en planning. Stuur een mail naar jan@jmfruitpakketten.nl en wij zorgen voor een goede verloop.

Betaling

Hoe betaal ik de fruitboxen?

Hiervoor verwijzen wij graag naar onze betaalmethodes. In het kort kunt u contant, via bankoverschrijving of via ons mobiele pinapparaat betalen bij bezorging.

Met welke methode kan ik betalen?

Je kunt bij JM Fruitpakketten op één of meer van de volgende manieren betalen:

Bankoverboeking
U kunt uw betaling aan ons doen via een bankoverschrijving nadat het fruit bij u is bezorgd.

Pin
U kunt uw bestelling via ons mobiele pinapparaat afrekenen bij bezorging.

Contant
U kunt uw bestelling contant aan de deur bij ons afrekenen.

Bezorging

Kan ik de bezorging tijdelijk opzeggen?

Ja, dat kan. Je zit nergens aan vast en je kan ten alle tijden je abonnement onderbreken bijv. met vakantie of ziekte.

Informeer ons a.u.b. minimaal 3 dagen voor de eerstvolgende levering. Dit in verband met onze inkoop en planning. Stuur een mail naar jan@jmfruitpakketten.nl en wij zorgen voor een goede verloop.

Tijdelijk opzeggen i.v.m. vakantie.

Je gaat op vakantie wat heerlijk. Wij begrijpen dat je dan even geen fruit meer geleverd wilt hebben. Je kan je eenvoudig tijdelijk afmelden door ons een week van tevoren een mail te sturen jan@jmfruitpakketten.nl. Geef ons de periode door waarin de bezorging moet worden stopgezet. De leveringen worden dan automatisch uitgesteld en als je weer terug bent komen wij weer een fruitbox vol met vitamines brengen.

Fijne vakantie!

Moet ik thuis zijn voor de bezorging?

Nee hoor, als je niet thuis bent om de bestelling in ontvangst te nemen is dat geen probleem. Wij proberen het fruit dan af te leveren bij jullie buren. Wij stoppen dan een kaartje in je brievenbus met daarop de informatie bij welke buren je de box kan ophalen.

Mochten die er ook niet zijn dan zetten we de fruitbox ingepakt en wel op een veilige plek bij je woning.

In welk gebied wordt gratis geleverd?

Wij bezorgen gratis in de regio Hoorn maar wij bereiden ons gebied steeds meer uit. Hier kan je zien wat ons bezorggebied is. Buiten het gebied rekenen wij een kleine vergoeding van € 6.95 voor de verzendkosten.

Tot wanneer kan ik bestellen?

Tot donderdagavond kan je een bestelling plaatsen voor de levering van de zaterdag daarop.
Ben je net te laat, bel of mail ons dan even of je bestelling nog verzonden kan worden.
We bezorgen standaard op zaterdagochtend de boxen af.
Wil je dat we de doos bij de buren afleveren of ergens in een schuurtje zetten dan kan je dat aangeven op het afrekenscherm.

Boxen buiten de regio Hoorn kunnen tot uiterlijk woensdagavond besteld worden en worden op donderdag met PostNL verzonden. De aflevering is dan vrijdag of zaterdag.

Dit zijn onze bezorgdagen.

Wij bezorgen de pakketten op de volgende dagen:

Hoorn e/o – Diverse dagen, speciale wensen zijn in overleg mogelijk.

Voor bedrijven leveren wij indien mogelijk altijd op maandag.

Indien je in een andere woonplaats woont en je wil weten wanneer wij daar leveren neem dan even contact met ons op.
jan@jmfruitpakketten.nl

Product vragen

Wat zit er in een fruitbox?

De basis van alle fruitboxen zijn appels, sinaasappels en bananen. Deze zijn het meest populair en het hele jaar door van goede kwaliteit. Naast deze vruchten wordt het pakket verder aangevuld met het beste en lekkerste fruit van het seizoen. Omdat fruit een vers product is waar rekening moet gehouden worden met wat de veiling aanbied qua kwaliteit bepalen we vlak voor de leveringen wat er in de boxen gaat.

Hou je ergens niet van of wil je bijvoorbeeld graag meer appels dan sinaasappels dan kunnen we de box altijd aanpassen of geheel op maat samenstellen (indien het fruit wat je wenst in het seizoen zit natuurlijk). Laat het ons gerust weten, wij zijn flexibel!

JM Fruitpakketten 2019

 Monethof 17, Hoorn      06 2000 64 02